Küldetésmondatunk:
“A Gyermekliget egy együttműködő közösség, ahol a gyermekeket olyan sajátos pedagógiai szemléletben neveljük, hogy képesek legyenek felismerni és járni a saját útjukat.”
Szülők mondták iskolánkról
Azon kívül, hogy milyen szuperül képzettek a pedagógusok és milyen szuper az iskolában, óvodában minden, azt gondolom, hogy azt is meg kell említeni, hogy ez egy szociális közeg, ahol mindenki tesz az egészért. Egy lelkes, aktív szülőkből és tanárokból összeállt képződmény ami mozgatja, működteti az egészet, ahol ha tenni akarunk a közösségért megtehetjük. Ez egy olyan hely ahol fontos a lélek, a gyermek táplálása szellemi és fizikai szinten, ahol ugyan az a pedagógia, szemlélet, ünnepkörök, szokások és rítusok kísérik végig óvodás kortól iskolás koron át a gyermeket. Egy olyan pedagógia, módszer, egy ember és szellemtudomány, ami nem csak a gyermekekről szol hanem a szüleikről, a családról is, ami bekúszik a mindennapokba és az otthonokba. Ahol a szülői estek nem csupán értekezletek, hanem kellemes gyertyafényes hangulatban eltöltött egy-két óra, ahonnan feltöltődve, gondozott lélekkel térünk otthonainkban és tudjuk, hogy jó helyen vagyunk mi és a gyermekeink is.
Mi ezért választottuk kezdetektől a Waldorf-pedagógiát.
Mi ezért választottuk kezdetektől a Waldorf-pedagógiát.
L.J. Kinga
Fiunk első osztályos ebben az iskolában. Gyakran elmondja, hogy mennyire szeret iskolába járni, mert szereti a mesét amivel tanulják a betűket, a számokat, szereti a mesét amit az osztálytanító mesél nekik az ebéd utáni pihenés alatt, szereti a nagy tágas udvaron a szabad játékot. Emelett az oktatás sem unalmas, állandó figyelmet, kíváncsiságot és heuréka élményt fenntartó játékos tanulás. Egyszóval szeret gyermek lenni az iskolában is, ahol önmaga lehet, szabad, alkotó, saját ritmusában fejlődő, tanuló kisfiú. :)
Lévai Zoltán
Hogy miért szeretjük lányaink iskoláját? Ezer és ezer választ tudnék adni erre a kérdésre, de talán az egyik legfontosabb, hogy ebben az iskolában megtörténik a lélektől lélekig való tanítás-tanulás. Amikor egy tananyag úgy megérint a gyermeket, hogy az a lelkét hatja át, akkor ott megszületik valami, valami amit utána hordozni fog mélyen magában. Ez a sok apró élmény, tapasztalat pedig szép lassan majd gondolkodássá érik, formálódik, mégpedig problémamegoldó gondolkodássá, amire az életben valójában szüksége van. De nem csak a tudás fontos, kell hozzá önbizalom is, hogy felszínre tudja hozni, mind azt a képességet, ami benne lakozik. Kell hozzá a bátorság is, hogy megmerje mutatni a világnak önmagát, hitét, hogy az alkotás öröme hassa át munkáját.
Dani-Ördög Dalma, 3 gyermekes anyuka, osztálytanító
Madarászné Pászti lldikó
A lehető legjobb döntést hoztuk, amikor egy szombati napon kilátogattunk az iskola Legyen egy napra waldorf diák! programjára. Ezt követően az Iskolanyitogatókon pedig megismerhettük az osztálytanítónkat, akivel fiúnk az első perctől kezdve szimpatizált. Megérzések és tudatos érvek mentén jutottunk el odáig, hogy a tavaszi Ismerkedős játékra elmentünk, ahol az osztálytanító, a leendő osztálytársak és a gyermekünk között egyből barátság alakult. Állami óvodából érkezett fiúnk, de szeptemberben hamar kiderült, hogy számára és számunkra ez a lehető legjobb hely. A hely szelleme, a pedagógia és a pedagógusok hozzáállása több, mint nagyszerű. Örülünk, hogy ide találtunk!
Furdan család
Kacskaringós út megtétele után végre kikötöttünk a Waldorfban. Otthon érezzük magunkat, nem csak a gyermekünk, hanem az egész család. Mindennap lelkesedéssel és örömmel történik az iskola kapu átlépése, oda-vissza. Nyugalom, szabadság, szeretet, színesség hatják át az egyész ÉLMÉNYT, ami alatt a tanulás értendő. Nincs megfelelési stressz, teljes az elfogadás...önbizalom építés...az egyik legnagyobb kincs a gyermekek számára, ahhoz, hogy egészséges lelkülettel lépjen majd a felnőttek világába.
Hallókné Vörös Vera
2021. Január 24. Timót