2001-ben végeztem a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karán általános
iskolai tanító szakon német műveltségterülettel. Az akkori szakdolgozatom témája a "Kora kisgyermekkori német, mint idegennyelv oktatás" volt. Mivel egy éven keresztül Németországban tanultam, fontosnak találtam az idegennyelv oktatást, egy másik kultúra megismerését, hiszen ez teszi gondolkodásunkat rugalmassá, nyitottá, ami segít a beilleszkedésben.
2009-ben végeztem el a
Waldorf Osztálytanítói képzést a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolán. Ott a Temperamentumok szerinti nevelésből írtam záródolgozatomat, mivel akkor már több év gyakorlat után munkám során tapasztaltam, mennyire befolyásolják a gyermekek viselkedését, tanulási kedvét az alaptemperamentumuk.
2011-ben, mivel láttam a
dráma segítő-fejlesztő hatását, elvégeztem egy
drámapedagógusi akkreditált képzést a Magyar Drámapedagógia Társaság szervezésében.
2019-ben részt vettem a Képzőművészeti Egyetem
A tanulók képesség kibontakoztatásának elősegítése elnevezésű tananyag fejlesztési projektben. Választott témám a tananyag elkészítésénél a
Projektmódszer bevezetése az általános iskolák felső tagozatán a hátránykompenzáció, a tanítás-tanulás hatékonyságának növelése, az önálló tanulási képesség fejlesztése.
A több éves tapasztalatok és az elsajátított tudás vezettek oda, hogy
egy új pedagógiai program kidolgozásának szenteljük az elkövetkezendő éveket, amelynek a projekt módszer, a waldorf pedagógia, a drámapedagógia valamint a művészeti nevelés adják az alapjait, kiegészítve egy „zöldneveléssel”.Hiszek abban, hogy egyik legalapvetőbb feladatunk nevelőként, anyaként, hogy a gyermekek önmagukba vetett hitét erősítsük, hiszen az önbizalom megléte vagy hiánya kihat az egész életükre, a munkájukra, a kapcsolataikra, az esetleges nehézségek leküzdésére, a kihívásokra való reagálásokra, egyszóval mindenre.
Az általános iskolának elsődleges feladata a nevelés, és hogy a gyermek vele született kíváncsiságát, nyitottságát a világra képesek legyünk fenntartani. Ehhez elengedhetetlen az írás, olvasás és számolás készségének folyamatos fejlesztése. Ezt csak úgy tehetjük, hogy közben nem sérül a gyermek önmagába vetett hite!
Mert mit sem ér a tudás, ha nem hisszük el, hogy képesek vagyunk használni azt.